torsdag 9. desember 2010

I'm a handywoman!

I theatre i dag lærte vi å bruke drill og sirkelsag. Synes det var veldig greit. Det er sånt som man trenger å vite, og nå vet jeg altså det. I kveld har Kevin hatt Christmas party for jobben her hjemme, så det har vært fult hus. Spiste tacos, kaker og nachos. Og bare så dere er klar over det, så hjelper det ikke å assosiere disse tingene med det vi spiser hjemme. Helt anneledes her i USA, selvfølgelig. Det er jo ikke noe morsomt om de gjør på samme viset som i resten av verden...
I morgen har jeg prøve i US history. Gruer meg på en måte. Uansett hvor mye jeg leser får jeg aldri noe bra resultat. Jeg hater det faget, men det skal ikke stoppe meg fra å gjøre mitt beste.
I morgen kveld skal vi besøke Santa Clause på et av kjøpesentrene her i området. Guess who's been a good girl this year?
Se hva jeg fant ut:
Det betyr at når jeg er ferdig med denne eska kommer til å se helt annerledes ut!

Niks, ikke sånn.

Og ikke sånn!


Men her har du det, vettu. Yep, hvem skulle trodd det var så lett å holde seg i form?
Så nå vet dere hvem dere skal se etter når flyet mitt lander i Norge.

-Birgit

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Elsker bloggen din, den er kjempebra! :)
Er så gøy å lese utvekslingsblogger som er bra :)
Skal selv til USA neste år, med STS, og det hjelper litt å lese blogger da. Føler meg litt mer forberedt. :)

Birgit sa...

Tusen takk for det! Synes det er veldig koselig å gå sånne gode tilbakemeldinger - og bloggen er jo til for å leses! Du har masse nytt og spennende i vente neste år. Gled deg. :) og er det noe mer du lurer på er det bare å spørre. E-post: b.faugstad@hotmail.com