torsdag 2. desember 2010

Arabian Christmas has started

Premieren på Arabian Nights er overstått, og jeg kan bare si en ting: HELT UTROLIG BRA GJENNOMFØRT! Vi fikk latter fra første stund, det var nesten ikke stilt et sekund fra publikum. Herlig respons. Er fornøyd med min egen innsats også. Etter vi var ferdige fikk jeg så mange gode tilbakemeldinger fra folk - spesielt varisty-gruppa i teater. En av jentene sa noe sånt som "You are my Idol, Birgit". Ble så utrolig glad. Prentklasssen (det er navnet på teaterklassen jeg går i) har blitt mer enn gode venner. De er familie. Vi har det så gøy sammen og alle er venner. Ganske utrolig hvor godt samhold det blir etter bare fire måneder.

Da jeg kom hjem hadde det kommet pakke fra den forrige utvekslingsstudenten som bodde her (fra Danmark), og hun hadde sendt med adventskalender til meg! Det hjelper veldig på julestemninga. Også var det jo sjokoladekalender, og som dere vet; da tar vi imot med åpne armer!
Å, så glad!

I morgen er det andre forestilling, og da kommer vertsfamilien for å se på. Fingers crossed for at det går like bra - om ikke bedre.
Nå skal jeg se på "Jakten på en julestjerne" på seher.no mens jeg lager et julekort.

-Birgit

Ingen kommentarer: