mandag 6. desember 2010

Norgespakken! Get it, huh? Huh!?

Våkna i morges med vondt i magen. Det var ikke kvalme, men mer en form for mageknip. Jeg var bestemt på å dra på skolen. Liker ikke å være borte fordi jeg føler at jeg går glipp av så mye (freak, I know...), men etter første time bestemte jeg meg for å kontakte Sandi. Vi har ikke lov til å bruke mobiltelefon på skolen, så jeg texte i all hemmelighet. Jeg trodde jo at jeg bare kunne forlate skolen og ta med en"note" fra vertsmor i morgen, men så enkelt var det ikke... Sandi var ferdig på jobb halv 2, så jeg sa til henne at hun kunne hente meg da. I gymmen ble jeg sendt til helsesøstra for å finne ut om jeg trengte å dra hjem. Jeg kom dit og måtte ringe Sandi og late som om jeg ikke hadde snakka med henne, men hun svarte heldigvis ikke. La igjen en beskjed sånn at hun kunne ringe tilbake og bekrefte at hun kom for å hente meg. Jeg var livredd for at helsesøstra skulle si at jeg ikke trengte å dra hjem, så da hun spurte om jeg ville legge meg nedpå litt inne på kontoret handla jeg på innpuls og sa ja. Men det skal sant sies at jeg ikke er ofte syk...
Rundt klokka to var jeg hjemme, og nesten med én gang jeg kom hjem fikk jeg pakke på døra! Hvor heldig er ikke jeg? Den var fylt med julegaver og gode saker. Takk, mams og paps. Og til dere andre som la med en pakke i eska! I kveld har jeg gjort ferdig skjørtet. Nesten i alle fall. Kan ikke gjøre resten før skuespilleren min får prøvd det. Føler meg veldig flink!
Fikk bilde fra en hemmelig venn!

Det var helt utrolig kaldt i morges. Kevin sa det hadde vært fint å hatt den andre selbuvotten nå, haha. Jeg har begynt, altså! Vet bare ikke om jeg husker hvordan jeg gjør det lengre...




-Birgit

Ingen kommentarer: