mandag 27. desember 2010

Sam Moon=Heaven

Dagen i dag har vært adskillig bedre enn deler av gårdagen. Ble vekket rundt klokka 10 fordi vertsmor hadde bestemt seg for å ta oss med på et stort kjøpesenter hvor jeg ikke hadde vært før. Da sier man ikke nei takk her i huset. Skypet med mamma og pappa før vi dro. Det var koselig. Savner de faktisk litt, merker jeg. Men ikke si det det til dem...
Første butikk het Sam Moon. Jeg trodde jammen jeg var død i noen minutter, og kommet til veske/accessorie heaven! En svær butikk fylt med godsaker til upåklagelige priser. Fant en liten godbit av en veske der. $27 - tror nesten jeg må le av prisen. Latterlig billig.
Har fått brent av litt penger i dag, det skal være sagt. Det er lett å la seg friste. Men en fornøyd Birgit kom ihvertfall hjem fra denne turen (som forresten varte nesten hele dagen).
I kveld har jeg, Ashlyn og Kelsey sett Eclipse. Det var min andre gang å se den, men den ser jeg gjerne igjen! Jacob Black i bar overkropp - trenger jeg si mer? Har jeg forresten nevnt at jeg bare har 200 sider igjen i Breaking Dawn? Ikke det? Jeg har 200 sider igjen i Breaking Dawn. Og så skal jeg begynne på The Hunger Games. Blitt en liten lesehest her borte i USA.


Støvletter til ca. 300 kr. Ikke ekte skinn da, men en god løsning på kort sesong.
-Birgit

Ingen kommentarer: