søndag 26. desember 2010

Snufs

Så var det altså 27. desember. Har vært en liten tur i Highland Village (outdoor mall), og der fant jeg blant annet en rutete skjorte på salg. Har fått dilla på dem. Tre nye siden jeg kom hit. Jeg synes i hvertfall at det er mange.
Og så har vi henta Ashlyn på flyplassen i dag. Hun feira jul hos faren sin i Georgia, men nå har vi fått henne hjem igjen. Etter det dro vi på golfklubben og spiste middag. Ellers har det vært en rolig dag. Har skypet med Martine i kveld, og da kom det noen tårer. Det blir liksom sånn når man kjeder seg. Da har man tid til å tenke over hvor mye man savner venner og familie i Norge. Stemininga letta litt senere da vi hadde game night igjen. Sequence med hele familien har blitt en hverdagsaktivitet -i hvertfall de to siste dagene.
Nå driver jeg og planlegger morgendagens gjøremål. Jeg og Pinja fra Finland hadde veldig lyst til å se "Rare Exports: A Christmas Tale" siden den er både norsk og finsk, men det ser ut til at de har sluttet å spille den her i nærområdet... Får spare den til neste år da.


-Birgit

Ingen kommentarer: