lørdag 4. desember 2010

Rockin' Around the Christmas Tree

06:45. Trasig start på dagen. Vekkerklokka på kvart på 7 på en lørdag... Klokka 8 måtte vi være på skolen for å gjøre oss klar til Showtime with Santa. Det var ikke så veldig mange kids der, og med tanke på at det var mest barn i publikumet, synes jeg ikke responsen var så veldig god. De likte det jo (det sa de i hverfall), men jeg må ærlig innrømme at det gikk bedre både på torsdag og fredag. Nå er vi endelig ferdig med alt stresset. Det skal bli godt, men samtidig er det trist å tenke på at dette var mitt siste show på FMHS. On the bright side, derimot, har vi ennå noen uker igjen før dette semesteret er over. Det betyr at jeg får med tid i 'Prent-klassen! Hurra!
Da jeg kom hjem skypet jeg med både mamsen, papsen og Marte. (Ikke i én og samme samtale, vel å merke...) Jeg og Marte hadde faktisk en samtale på 2,5 t!! Helt vilt! Koselig som bare rakker'n.

I kveld har jeg vært på mitt første Christmas Party. Pysjamas ftw! Deilig å kunne slippe å tenke på å "dolle" seg så veldig opp. Hadde en fantastisk kveld. Mye moro, flotte folk og god mat. Ja, for det er nå engang sånn at man må spise godt for å holde skinnet stramt. Jeez, I've been here for too long...
Glade jul, hellige jul...

Vi pynta juletreet i dag! Se så fint det er. Og ja, det er fake. Ordentlig juletrær er svindyre her! Også er Chase allergisk...




Rudolf er rød på nesen!

-Birgit

Ingen kommentarer: