onsdag 29. september 2010

Day after day

Okei, for tida er det ikke så veldig mye å blogge om og å ta bilder av. Jeg prøver så godt jeg kan å få til litt lengre innlegg, men det er rett og slett ikke mye nytt. Neste uke blir sikkert bedre, for da er det homecoming week! Er ikke 100 % sikker på hva det egentlig er, men det ha noe med å ønske tidligere studenter velkommen tilbake for denne uka. Den "feires" med spirit day hver dag (ulike teamer man kler seg ut etter hvis man ønsker det), fredag er det stor fotballkamp, konger og dronninger kåres, og lørdag er det dans! Gleder meg veldig til å oppleve dette. Skikkelig amrikansk.
I morgen har vi audition til "Arabian Nights". Gruer meg litt, men vi krysser fingrene for at jeg ikke "skit på leggen". Jeg er i junior varsity-gruppa innen teater, og imorgen har varsity-gruppa første forestilling. De setter opp "Over the River and Through the Woods" som jeg fortalte dere om tidligere. Har veldig lyst til å se den, men tror ikke jeg har mulighet morgen. Kanskje lørdag eller søndag.
Fredag er det den største fotballkampen til skolelaget (GO JAGUARS!!). De skal nemlig spille mot sine verste fiender; Marcus High School. Denne kampen er faktisk så stor at den spilles på et universitet pga. så mange tilskuere. Har veldig lyst til å se den også. Kanskje det lar seg gjøre.
Forresten, når jeg snakker om fotball så mener jeg amerikansk fotball .

Tenk at det snart er helg! Dere der hjemme har vel høstferie nå... Takk for at dere ikke har gnidd det inn, i hvertfall. Vel vel, har fri neste mandag (ikke førstkommende)!

-Birgit

Ingen kommentarer: