torsdag 23. september 2010

You've got m@il (i posten)

Oh yes! I dag da jeg kom hjem fra skolen hadde jeg ikke bare fått én pakke, men nærmere bestemt to! Kevin lurte på om jeg hadde bursdag i dag, og man skulle nesten tro det.




Geez! Begynte å lure på om det var 1. april...



Ah, my love.




Men tror dere ikke folka på lageret hadde klart å sende meg feil kameraveske? I ain't carrying that coffin of a bag! Devil eyes - not happy.


Now, that's what I'm talking about!




Og fra mamma og pappa fikk jeg blant annet sjokolade (det dere ser på bildet er bare et lite utvalg), lokalavis og brev fra forsvaret angående sesjon. TAKK!


Batteriet er ferdigladet, og det som gjenstår nå er bare å feste stroppa til det. Er så spent på å bruke det!


Nå skal dere få høre noe morsomt. I teaterklassen hadde vi for to uker i oppgave å svare på noen spørsmål over nett. Det kalles journal, så dere skjønner kanskje hva jeg snakke om. I hvertfall: Det ble snakk om Norge i dag, og så sier Mrs. Wilson "As we are talking about Norway, I have to tell you something funny. I was reading the journals one evening and I opened one that I couldn't understand. It was Birgit's. She had typed it in Norwegian!" Så hadde hun vist det til han andre teaterlæreren, og han hadde selvfølgelig begynt å le. HAHA, og det verste er at jeg er 99% sikker på at jeg skrev det på engelsk, men når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg trykket på traslate (hele siden, altså. Bare for å være sikker på at jeg hadde forstått spørsmålet). Dermed tror jeg at det jeg skrev har blitt oversatt. Eller så begynner jeg å bli urolig. Men morsomt var det i alle fall - og jeg fikk full credit for det fordi hun forsto noen av ordene. Hun spurte om hun fikk lov til å poste det på poster board'n så alle kan se. "JADA," sa jeg. Man får ikke mer moro enn man lager selv...

Og i går hadde hun sett en dokumentar, eller noe, på (amerikansk) tv. Det var om han norske fyren som balanserer på toppen av fjell og oppå stoler, osv... Da tenkte hun på meg med en gang og lurte på om jeg visste om han. Hun asosierer navnet mitt med "tweet". Det er sånn hun husker hva jeg heter. Morsom dame!

-Birgit

Ingen kommentarer: