fredag 10. september 2010

Destinasjon Highland Village

Helgas lekse i Theater: Observere en ukjent person og ta et bilde av han/henne (uten å bli ferska, vel å merke. Læreren ville ikke betele kausjon for å få oss ut av fengsel).
Kjemitesten gikk veldig bra, føler jeg. Vet ikke resultatet ennå, men vi satser på et bra et. I U.S History fikk jeg 80%. Det var to oppgaver som var 50/50 med riktig svar, altså at på den ene oppgaven ville det ene alternatiet være riktigog omvendt på den andre. Jeg klarte selvfølgelig å blande de to...

Dro til Highland Village etter skolen med Catarina og Breanne. Hadde det veldig koselig. Gikk først til Ben & Jerry's, shoppa litt og så KJØRTE vi over veien for å komme til McDonald's.
På grunn av høyt inntak av karbohydrater er jeg nødt til å sensurere nærmere beskrivelser.
Dere ser litt av outdoor-mallet i bakgrunnen. Alt av butikker og restauranter i området er bygget i samme stil. Er det rart jeg var forvirret til å begynne med?
Catarina og Breanne

Vi droppa kino til fordel for mat. Fikk vite at de har en dollar-kino i området hvor det koster $1 å se film. Noen ganger har de salg (ja, jeg vet hva dere tenker!), og da koster det bare 50 cent. Det er litt eldre filmer som spilles der, men likevel. Kan ikke være verre enn Heggelia Kino.

Etter jeg hadde vært der dro vi til gymnastic-hallen for å hente Chase fra trening. Kom litt for tidlig, så vi gikk inn og så på. Det var som i Make It or Break It, hvor de turna oppå en sånn lang, tynn påle. Imponerende! Treneren derimot var ikke så fornøyd. Hun var visst en skikkelig surpomp. Turnere altså...

Hadde en bra dag i dag. Så gårsdagens episode av The Vampire Diaries i kveld. Elsker den serien! Kan nesten ikke vente til neste episode.
Tror det blir tennis eller joggetur i morgen. Trenger i hvertfall å røre på meg - utenom å gå fra bilen til huset.

-Birgit

Ingen kommentarer: