tirsdag 14. september 2010

From Happy Face to Sadface...

Åh, vet dere hva? Da jeg kom hjem fra skolen i dag hadde jeg fått en mail fra internettbutikken hvor jeg bestilte kameraet mitt. De skrev at siden kortet mitt er internasjonalt, er jeg nødt til å ta en kopi av frem- og baksida + passet mitt, for så å e-maile det til dem. Er ikke så sikker på at jeg har lyst til å gjøre det... Sadface, fml. Vet ikke hva det blir til nå. Må kanksje finne en annen butikk og betale 1000 kr mer. Jeg som var så fornøyd og gledet meg til pakke i posten. FML!

Har hørt på CDen til audition', og jeg klarer ikke å høre hvor jeg skal begynne. Hurra for musikalskhet! Så og så alle i teatergruppa har sunget i kor og skal få hjelp fra musikere. De tar det veldig seriøst. Og så er det heldigvis noen noobs der, som skal vise juryen hva vi IKKE kan.
Kom forresten for sent til skolen i dag... Satt fast i trafikken pga. veiarbeid. Det endte med at jeg fikk en advarsel. Neste gang (som forhåpentligvis ikke kommer) må jeg snakke med rektor eller ha detention på onsdag/søndag. Er ikke helt sikker på hva det er. Var for oppspilt til å høre etter. Vet bare at det ikke skal gjenta seg. Må begynne å dra tidligere.

Og nå skal dere få se noe morsomt! Verstmor har vaska jeansen min, og jeg har en følelse av at hun hadde den i tørkerommelen etterpå.

Som dere ser er det litt størrelseforskjell nå. Bra vi har et fitnessenter i nærheten.


Bakte chocolate chip cookies i kveld. Steikje, da va godt!

-Birgit

Ingen kommentarer: