søndag 19. september 2010

Relax, don't do it...

Har hatt en skikkelig slapp søndag i dag. Starta den med donuts, og ingenting er vel bedre enn det? Vertsmor dro til legen fordi hun var blitt så dårlig. Det viser seg at hun har lungebetennelse, stakar...
I halv to-tiden kom Catarina, og så dro vi til bassenget for å slappe av i solsteiken. Herlig å kunne ligge på solsenga uten å reise noen plass. Etter å ha lest, badet og stekt oss litt dro vi tilbake til huset. Der så vi "Yes Man" og så begynte vi på en eller annen film som het noe med "Vampire's Assistent". Som sagt: slapp dag!
I kveld øvde jeg på nummeret mitt foran Ashlyn. Hun tok det veldig bra. Jeg, derimot, tror jeg blir nødt til å sitte alene til lunsj etter å ha ydmyket meg så ekstremt...
I morgen har jeg en CBA-test i historie. Er ikke helt sikker på hva det er. Jeg vet bare at jeg skal ta den. Heldigvis har den ikke mye å si for den sammenlagte karakteren, for læreren bare legger poengene vi får til neste prøve (som btw er på onsdag).
Kevin skal levere kjøreskole-papirene i morgen. Nå begynner jeg snart med lappen (forhåpentligvis)! Har ennå ikke hørt noe fra kamerafolket etter jeg sendte dem kopi av pass og kredittkort. Hmm, kanskje jeg burde sjekke kontoen?

-Birgit

Ingen kommentarer: