fredag 3. september 2010

Jonas Brothers in tha hood!

Nå har jeg vært i USA i tre uker. Tenk det! Tida har gått fort, for jeg synes ikke det er så lenge siden jeg forlot Norge.
Fullførte historieprøven (multiple choice), og fikk en poengscore på 85. I tillegg har man mulighet til å få fem ekstra hvis man løste en side med oppgaver til i dag, noe jeg gjorde. Blir spennende å få min første karakter. Jeg skal innrømme at jeg og Pinja fikk en noe mer forenklet prøve enn resten av klassen -og godt var det! Det er ikke bare-bare å lære seg hele USAs historie fra George Washington til The Ciwil War på noen dager. Nesten 200 sider.
Til en forandring var gymmen i dag morsom. Vi lekte en utgave av Capture the Flag. HURRA!



Nå i kveld har vi vært og sett Flower Mound High School's andre fotballkamp. Må si at jeg virkelig liker den sporten. Det er utrolig spennende å se på når det er gode lag som spiller. Jeg tror vi vant (vi dro før den var over). Men dere, rundt lyskasterne svermet det masse insekter, og når jeg sier masse mener jeg MASSE! Ligna på kakerlakker, og etterhvert som det ble mørkere begynte det nesten å regne sånne insekter. Jeg satt med hjerte i halsen siste delen. De var overalt! En mann som satt noen rader foran oss fikk en på ryggen, og de som satt bak bare flirte. Til slutt kosta de den bort fra ryggen til han foran, men herregud! Tenk hvis det hadde vært meg. Får gåsehud bare av å tenke på det.


Så satt vi oss i bilen for å kjøre hjemover. Plutselig hørte vi summing, og jeg tenke bare "Å, nei!". Gjett hva som hadde lurt seg med inn i bilen. Kelsey skrudde på lyset, og der satt den! På ryggen til Kevin. Panikken spredte seg i bilen (foruten om han som var offeret), og vi måtte stoppe sånn at han kunne gå ut og fjerne den. Skumle saker, altså. (Og nei, de er ikke farlige...)



Fant i dag ut at vi skal Tennesse når det er Thanksgiving fordi broren til Kevin skal gifte seg. Woho, roadtrip! Blir sikkert kjempegøy! (Ikke sarkamsme.) Gleder meg til det.
På mandag skal vi til Arlington og se Ashlyns skole spille fotballkamp i Cowboy Stadium. Det er visst en ganske ny og kjempestor arena hvor de spiller under tak. Cowboys er Texas' store lag innen fotball, tror jeg. Ashlyn sa det skulle være 71 grader farenheit, så da gjelder det å kle seg.



Og forresten: Drev å undersøkte litt steder på googlemaps, og kom plutselig over The Jonas Brothers hus! Jeg visste ikke engang at de bodde i Texas, men tydeligvis er ikke huset deres så langt unna hvor jeg bor. Pretty awesome! Kjendiser, liksom. KJENDISER!

Jeg bor i området hvor det står "Argyle".

-Birgit

Ingen kommentarer: