søndag 26. september 2010

Sightseeing, shopping og fotball

Åh, hadde en utrolig morsom start på dagen i dag. Vertsfaren min er en sånn mann som lager kallenavn til nesten alle han møter, men jeg har ikke hatt noe ennå. Da vi satt ved frokostbordet spurte han meg hvordan vi sier "Birgit" i Norge. Han hadde faktisk ikke hørt det før. Så begynte han å flire, og sa "We have her nickname! It's Beer Gut!" Deretter begynte han å synge en sang som heter Beer Gut. Jeg lo så jeg grein! Når man hører disse ordene kan man nesten tro at det er "Birgit" som blir sagt. Veldig festlig, var det.
Etter frokost dro jeg og Kelsey på en gå-tur rundt i nabolaget for å se på husene. Har blitt fortalt at det i boligfeltet Lantana bor 7000 innbyggere! Det er jo større enn Bardufoss! Og på fredag dro vi inn i den seksjonen hvor million-dollar-husene er. De var gigantiske.

Shopping! Vi var innom et par-tre kjolebutikker. Gjett om jeg gleder meg til prom? Fant faktisk en kjole til bryllupet til Kevins bror (som skal være i november). Den kosta $30, så kunne ikke gå ifra den.

Beklager bakgrunnen, men hadde ingen annen plass å henge den.




Homecoming-veska.




Skal lage scrap book om dette året.

I kveld var vi ute i hagen pg spilte forball.






Og så dro vi for å kjøpe is... (I håp om at dere skulle overse den siste setninga minska jeg skrifta).
-Birgit

Ingen kommentarer: