onsdag 22. september 2010

Halveis til helg, takk Gud!

Meldt på Drivers Ed her i dag, og har allerede hatt første undervisningsøkt. Her skal det bli sertifikat, END OF STORY.

I gymmen i dag hadde vi "nature walk" pga. at det var så forferdelig varmt inne i gymsalen. Da vandra vi rundt i nabolaget. Minte meg litt om alle turene vi har gått til Gapahuken, Rustadfjellet og Åttepiggen. Not. NATUR WALK?! Det der kaller man sightseeing.
Endelig er vi over halveis til helg. Gleder meg sånn til å kunne slappe av og sove lenge på søndag. Lørdag skal jeg først på work call med teatergruppa. Da jobber vi i tre timer med å lage kostymer og kulisser etter hva jeg har forstått. Dette er fra klokken 9-12. Så har jeg audition 14:15. Etter den skal jeg, Breanne og Catarina mest sannsynlig på shoe shopping! Må fullføre antrekket til homecoming. På fredag har vi pep-rally på skolen. Kan komme tilbake til hva det er i morgen. Nå har jeg tenkt til å lukke øynene og drømme søtt. Kanskje om deg? Hvem vet? Inte du. Hvem vet? Inte jag. Ingen bilder i dag heller. Prøver å legge meg noen lunde tidlig. Våkner hver morgen når vekkerklokka ringer, og det første jeg sier til meg selv er: I hate my life. Så ille er det å stå opp om morgenen. Vet ikke hvorfor. Det er ikke fordi jeg ikke har det bra, altså! Det har jeg nemlig. Etter at jeg har kommet meg på badet og begynt å ordne meg går det veldig bra.

-Birgit

Ingen kommentarer: