fredag 24. september 2010

Pep-rally!

Pep-rally i dag. Det er en sånn skoleting hvor man skal få opp spiriten før en fotballkamp. Dette var andre gangen vi hadde det, og i dag var det 2. etasjes tur til å se det live i gymsalen. Annenhver gang er det elevene oppe/nede siste time som får se det. Cheerleaderne dansa og triksa, drilltroppen dansa, bandet spilte, og til slutt var det charity event som foregikk. Skolen har deltatt i en eller annen kreft-organisasjon og hjulpet til med å samle inn penger. En av lærerne lot seg barbere på hodet i dag - for vår skyld. Dette var for å vise at skjønnhet kommer innenfra. Veldig tøft gjort, spør du meg. Alle timene var kortere i dag pga. denne begivenheten.







Dette er læreren FØR hun ble raket på hodet (hun i rød kappe. Superhelt-dag i dag, skjønner dere).



Her er de nesten ferdig. Hun kledde det faktisk.



Teaterklassen min - herlig gjeng!


Fikk også et til leksepass i kjemi i dag. Læreren deler noen ganger ut små tickets når vi har vært flinke, og disse kan vi spare på, for så å bruke dem i ulike trekninger. Jeg var altså så heldig å finne et, så nå har jeg TO! Ædda bædda.






Elsker kameraet mitt allerede.
Vet ikke heelt om jeg er klar for audition i morgen, men det er obligatorisk. Får bare gjøre mitt beste, og håpe jeg ikke dør av dårlig kondis under performancen. Det tar faktisk på å synge MENS man beveger på seg... Men aller først er det work call fra 9-12. Og så er det shoe shopping!

-Birgit