søndag 12. september 2010

Turnkonkurranse

I dag ble jeg med da Chase skulle delta i en turnkonkurranse som innebar styrke. Det var lagkonkurranse, og Southlake Gymnatics kom på 3. plass sammenlagt. Var veldig gøy å se hvor sterk mange av de små 9-10åringene er. Helt utrolig hva de små kroppene klarer. Dere vet den der baren hvor du holder hendene i to ringer og svinger kroppen rundt mens du skifter arm? Vanskelig å forklare, men i dag har jeg i hvertfall fått bekreftet at det faktisk er mulig å gjøre nettopp dette. Ser forferdelig tungt ut! Tror nok ikke jeg skal prøve meg på den, du. I 4,5 timer satt vi og så på. Det blir ganske langt i lengden, noe alle var enige i. Dette var visstnok ikke konkurranse av veldig seriøst slag, men når det er det, hender det at de må sitte og se på i 6-7 timer! Chase i aksjon oppe i ringene.

Kom hjem etter å ha stoppet for å spise middag. Da var det bare å hoppe i dusjen og gjøre ferdig leksene. Har kjemiprøve i morgen igjen. Nå synes jeg Mrs. Saldine burde roe litt ned her! Er det flere som synes det, eller?

Skal få meg en god natts søvn, før det braker løs med en ny skoleuke. Tror forresten jeg skal ta lappen her borte. Kanskje jeg virkelig får lappen før deg, Martine? Haha.


-Birgit

1 kommentar:

Martine Ahlet sa...

BIRIGT; ikke få lappen før mæ.. Det blir for trist. Vent 5 uker!! :D da blir æ glad. Hihi, love you <3