tirsdag 7. september 2010

Overlevde nok en dag på skolen. Det var utrolig tungt å stå opp i morges, både med tanke på formen og at det var første dag etter en langhelg. Fikk gjort kjemiprøven, som forresten bare var multiple choice, så nå er den heldigvis ute av bildet. Har en ny på fredag... Det er fortsatt ingen som prater under hele timen, noe som egentlig er litt irriterende. Jeg mener, jeg har jo et handikapp, men resten må jo kunne utveksle noen ord i ny og ned. Stakar lærer som snakker til en svær vegg. Hun må besvare sine egne spørsmål.

Må bare fortelle dere at kakemixene de har her er helt himmelske! Lagde brownie/cookie i går. Det er vanlig brownies bare at du lager cookie dough også, og så legger du den opp brownies'en. Dere kan tenke dere hvor godt det var!
Spiste knekkebrød meg brunost til frokost i dag. God gammeldags, norsk frokost - MmM! Fikk til og med bruk for ordboka også. Takk, mamma og pappa!

Disse automat-bilene gjør meg gal! Vertsmora mi trykker så hardt på gassen når vi skal ut av et kryss, at jeg er sikker på at det ikke er mye om å gjøre før bilen eksploderer! No kidding. Turtelleren går nesten to ganger rundt, jo...

Blir tidlig kveld i dag. Og bare for at dere skal ha noe å se på, legger jeg ved et morsomt bilde jeg knipsa i NY.

Bubba Gump Shrimp & Co. Tror han i fronten av bildet tok hintet. "Run, Forest. Run!"

-Birgit

Ingen kommentarer: