lørdag 18. september 2010

Fundraiser at Sonic

I dag var det altså fundraiser på Sonic. Skitet mitt starta klokka halv 1, så i 11-tida dro jeg til Breanne for å øve til Auditionen neste lørdag (det gikk akkurat opp for meg at det faktisk bare er én til). Nå har jeg funnet ut hvilken sang jeg skal synge, hvordan dramatiseringen skal være og nogen lunde hvordan jeg skal synge. Det var også en annen venninne av Breanne der som trengte hjelp med dramatiseringen, da hun er i koret. De er veldig flinke å synge, begge to. Jeg derimot, begynte som en mann og så ble det lysere og lysere etterhvert. Hadde problemer med de første notene. Heldigvis fant jeg til slutt ut hvordan det må gjøres.Glemte kanskje å fortelle dere sangen, men det blir "Do you hear the people's song". Det var nok den som passet best til min stemme i tillegg til at jeg kunne den fra før.
Så var det altså fundraiser som stod for tur. I tre timer gikk vi altså ut og inn fra bilene og til kjøkkenet. Vanskelig å forklare for dere siden dere kanskje ikke har vært på et slikt sted før... Var ganske stressende og veldig varmt. Happy-hour merka man godt. Da var det halv pris på all drikke (eller noe sånt). Svetta som en gris! Eller nei, ikke fult så mye. Hadde noen uhell med milshake og slusher som gikk i gulvet (ikke jeg, selvfølgelig). Da kan dere tro at sjefen ble stressa. Alt i alt var det en veldig morsom erfaring, og GUD, amerikanerne vet hvordan man skal sluke kalorier. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. It's amazing!

Er ikke sikker på hvor mye penger vi samla inn i dag, men jeg tror det har brukt å være rundt 2000 dollar i årene før.
Vi tok oss en velfortjent milkshake etter den harde jobbinga. Dette er teaterskjorta vår. Det står "Inspire" på forsiden.

I kveld har vi bare slappa av. Har sett "The Wedding Date" og "Killers". Sistnevnte var faktisk ganske morsom. Også var jo Ashton Kutcher med i den, yummi!
I morgen skal Catarina komme hit, og så drar vi til community poolet. Deilig å slappe av ved bassenget i 35-400 grader. Ikke sant?

-Birgit

Ingen kommentarer: