torsdag 16. september 2010

When one door opens, another one closes

Vet dere hva som er veldig typisk? Jo, det skal jeg fortelle dere... Nå har jeg endelig ordnet det sånn at jeg får kameraet mitt (forhåpentligvis). Hver gang jeg får ordner noe som har plaget meg, dukker det opp noe nytt som kan ligge og surre i bakhodet. Det er ikke så ille at jeg mister nattesøvnen, men likevel. Har nemlig funnet ut at DERSOM jeg kommer med i musikalen (muligheten er jo der), så vil det krasje med kjøreundervisninga. I hvertfall tror jeg det. Ble så frustrert i stad at jeg måtte ødelegge noe. Klippet løs på en t-skjorte jeg kjøpte i Portugal. HAHA, tulla. Den er kjøpt i NY, doh!
Den gikk fra dette...

...til dette! I hvertfall bedre.

Jeg begynner å bli godt kjent med flere i alle klassene mine, noe som jeg tror er en grunn til at skoledagen går mye raskere. Det er i hverfall hyggelige folk, de fleste altså. Jeg føler at jeg finner ut nye ting hver dag, jeg. Synes ikke dere også det? I dag fant jeg nemlig ut at vi må ha audition til Arabian Nights også for å få tildelt rolle, og det skal foregå foran HELE klassen. Flaut, ja. Det kan dere si...
Uka har gått ekstremt fort, og plutselig er det helg. I morgen, altså. Blir deilig med litt relaxation (kult ord). Var og tok ut penger til drivers education-tingen, så nå føler jeg meg som en dealer. Vandrer rundt med over 2000 kr i 20-dollar-sedler. Feit bunke med cash. Har ikke søkt ennå, men fristen er mandag.

Så Vampire Diaries i kveld, say no more. Me like! Skal lese over stoff (ser dere: dealer) til en kjemi-quiz vi har i morgen. Så skal vi arbeide med et prosjekt hvor vi skal lage poster om et element. Jeg fikk Magnesium. Det avgir en rød flamme når det settes fyr på. Aner ikke hvor mange ganger siden ungdomsskolen vi har gjort samme forsøk, og ja, flammen er fortsatt rød.

-Birgit

Ingen kommentarer: