fredag 17. september 2010

Hurra for meg!

I dag feirer jeg fire uker blogging, hurra! Vanlig med sånne jubileum, etter hva jeg har skjønt.
Det var en skikkelig slapp dag på skolen i dag, heldigvis. Glemte å si at vi så "back-to-school"-talen til selveste Barrack Obama i går. På Tv, altså. Varte ikke lange stunden, men var interressant. Her må man få skriftlig beskjed fra foreldrene om de ikke vil at barna skal se talen til presidenten. Er visst mange som er imot han.

I ettermiddag snakka jeg med Anette på skype. Første gang siden jeg reiste, og det var godt å endelig snakke med henne. Så dro vi ut for å spise middag. Dro tilbake til det mexikanske stedet hvor han "norsken" jobba. Han var veldig travel i dag, så fikk ikke snakka så mye med han. Bestilte burrito som de pakker inn i aluminiumsfolie, og han tegna et norsk flagg på min! Etter det dro vi på en liten handlerunde. Måtte kjøpe meg khaki-shorts til imorgen da jeg skal jobbe på Sonic. I tillegg kjøpte jeg litt papir og poster-papp til prosjektet i kjemi. Magnesium, magnesium, du er min venn... Leste på internet at flammen er hvit så da har den altså forandret seg. Skal i hvertfall "kicke ass" når det kommer till neatness.
Dette kommer til å bli så bra!


Khikis og nattøy for en billig penge. Ja takk!


før jeg drar til Sonic i morgen skal jeg til Breanne for å øve til audition. Har nå fått erklært at jeg er sjanseløs. Nesten alle de andre i gruppa er ganske opera-aktige. Blir vanskelig å konkurrere mot det... Har ikke engang bestemt meg for sang.

Så på et hai-program i kveld sammen med Kelsey. Det var noe som gikk på en eller annen Animal Planet. Der sa de at hvithaien som lever i saltvann har evnen til å tilpasse kroppstemperaturen til tempen i vannet. Derfor kan den leve BÅDE i havet rundt Afrika OG utenfor Norge. Ja, de sa det faktisk sånn. Norge ble nevnt. Selv ble jeg livredd. Kommer til å holde meg til badekaret fra nå av. Det er nok det tryggeste stedet. Huff, sorry. Skremte jeg noen av dere nå? Det var sikkert bare tull...

-Birgit

Ps: Har vaska håret med volumshampoo fra John Frieda (eller Freida, vet ikke hvem hun er). Tenkte bare dere ville vite det.

Ingen kommentarer: