mandag 6. september 2010

I ♥ TENNIS

What's faster of hot and cold?
-Hot. Everybody can catch a cold.
Ja, jeg har blitt forkjøla. Slår aldri feil i disse høsttidene. Det er ikke så ille at jeg må ligge og dra meg under dyna dagen lang, men jeg kjenner det i hodet, nesa og halsen.

Jeg og Kelsey sykla til tennisbanen i dag og spilte litt. Har forelska meg helt i den sporten. Det er så gøy å spille! Har selvfølgelig ennå en lang vei og gå, men det er morsomt likevel. Også var det deilig med en liten sykkeltur på morgenkvisten. Herlig temperatur på den tiden av dagen.
Kom hjem til omelett, og det sier man ikke "nei takk" til. Etter å ha dusjet og spist, så jeg og Kelsey en episode av NCIS.

Cowboy's Stadium sto deretter for tur, og jeg kan love dere at det var en opplevelse! Gigantisk arena (innestadium, vel og merke). De har en av de største skjermene i hele USA eller Texas, eller noe sånt. Tror faktisk at årets Superbowl skal være der. Ganske kult å ha sett en kamp i den stadioen. Det var sånn high school day i dag, hvor mange forskjellige high schools spilte etter hverandre. Tenk så rått det må være å faktisk spille kamp der når du er 17-18 år. Sikkert en dream come true. Ble selvfølgelig tom for batteri på kameraet mitt mens vi var der, men fikk knipset noen blinkskudd.
Stadioen ligger ved siden av Texas Rangers' stadio (baseball). Arlington er på en måte underholningplassen. Six Flags, water park, baseball, football, konserter, you name it!

Etter kampen (som btw var uavgjort da vi dro, og som skulle begynne på ekstra-tid) dro vi for å møte en gammel forsvarskollega av pappa. Han skal på simulator her i området, og var så grei å ta med seg noen saker og ting til meg. Raskere enn DHL!



Uggs for når den tid kommern (tror ikke jeg skal ta de i bruk riktig enda), knekkebrød og lommeordbok (det trengs i U.S History)

I morgen skal jeg møte på skolen tre kvarter før den begynner fordi jeg skal ta kjemiprøven jeg ikke tok i forrige uke. Skal bli deilig å få den overstått.

-Birgit

Ingen kommentarer: