lørdag 11. september 2010

I joined "The Name Dropper" - Find me on youtube (not)

JEG JOGGA I DAG! Klapp på skuldra. Kelsey sykla ved siden av. Trodde det var ganske lav temperatur før vi starta, men etterhvert kjente jeg at det var ganske varmt. Var nesten helt gjennomvåt da vi kom tilbake. Kunne trygt si at det var lenge siden sist jeg jogga. Måtte gå litt innimellom, men kan "skryte" av ca. 4-5 km. Ikke verst, eller hva?
Dro på grocery shopping senere på dagen. Kjøpte meg Cosmopolitan, så nå skal jeg kose meg med å lese litt av hvert.


Kan dere gjette hvor dette er?
Det er nemlig i kirka!


Etter at vi hadde vært i kirka dro vi til et sted som het Hard Eight. Det var et skikkelig Texan BBQ-sted. Veldig koselig plass med god mat og live countrymusikk. Spurte de to herrene som spilte om vi kunne ta bilde med dem. Da sa de at vi skulle komme opp på scenen og late som vi var med i bandet. Etterpå fikk vi hver vår CD, og så fikk vi beskjed om sende dem bildet sånn at de kunne legge det ut på MySpace. Er ikke helt sikker på om bandet var kalt "The Name Dropper", men det var det som sto på CDen. Bildet stemte bare ikke helt overens med artistene.
Awkward...






Tror kanskje coverbildet ble tatt på det glade 80-tall - Mens "bandet" opptrådte solo.


Riiight! Den har jeg hørt før. You crazy Americans...
I morgen har Chase en slags turn-konkurranse eller noe. Får se om jeg drar for å se på. Og så er helga over... Darn it!
-Birgit

Ingen kommentarer: