onsdag 1. september 2010

Dagens outfit

Dro til skolen i dag, glad og fornøyd, og klar til å omfavne dagen. Der gikk jeg i gangen, uvitende om at det rundt neste sving skulle vise seg å være 5-6 principals som bare ventet på å finne neste offer. Jeg rundet svingen, så gjenget som sto der, og det første jeg tenkte var "crap!". Hun ene daga peker ned på buksa mi og konstaterer at jeg har et hull. Haha, jeg dro frem det gode gamle "I'm just an exchange student. Please don't hurt me"-kortet. Hun falt for det og sa det var ok. Likevel måtte jeg bli med henne inn på et kontor hvor det sto en telefon jeg kunne bruke til å kontakte noen som kunne komme med skiftetøy. Thanks a lot! Heldigvis (!) skulle jeg ha gym i dag, så jeg hadde pakket ned en adidas-shorts. Ble sendt til toalettet for å skifte, for så å kommeut og vise lengden på shortsen. Den ble godkjent. Vurderte å ta med meg en nike-shorts istedet, men den ville ha vært alt for kort. Gullhår! Det viser seg altså at hull i buksa er uakseptabelt, uansett om hullet er på ankelen. Mente Ashlyn hadde sagt noe om at det gikk bra så lenge det ikke var over kneet, men det var visst på hennes skole. Woops, my bad.
Bukse fra: Who cares!? The main point is YOU LET ME DOWN!

Oh yeah! Rocka dette antrekket da! Gjett om gutta snudde seg etter meg i gangen'a? Nei, faktisk ikke. Følte meg ikke serlig komfortabel med treningsshorts, joggesko og veske. Dårlig kombinasjon...


Når det gjelder gymmen: Fortsatt like håpløst. Ingen ting ble gjort i dag. Det var visst en free-period -i gymsalen! Trapt in the gym for 1.5 hours. Går litt bedre likevel nå som jeg begynner å få venner i den klassen.

Her er det vi holder på med i teaterklassen: lager en karakter ut ifra et interessant bilde.

I lunsjen satt jeg sammen med Breanne fra Theater, ei jente fra Brasil og noen gutter. Jeg har blitt en del av et fast bord! Og ja, det er virkelig sånn at man har egne bord. De må bare prøve å sette seg sammen med oss, så skal vi se hva som skjer.
I hvertfall; det ble snakk om prom, og han ene gutten sa at han i fjor hadde brukt 450 $ -på eksen sin! Jeg måtte flire. Gleder meg allerede på å ruinere en av de heldige gutta her i Texas.
Snakka mer med hun fra Brasil da vi venta på å bli henta (det rimte faktisk!) etter skolen. Hun har flytta hit sammen med foreldrene fordi faren jobber i et amerikansk selskap, eller noe sånt. De har til og med bodd i Kina i over 3 år. Sykt kult! Hun har en kjæreste fra Danmark som hun møtte i Kina, og som fortsatt bor der. Han skal visst komme på besøk i oktober. Veldig grei jente. Skal se om vi kan finne på noe en gang.
-Birgit

Ingen kommentarer: