mandag 20. september 2010

Yey & Ney

Fikk mail i dag fra kamerafolket. DET ER PÅ VEI, så om 7-9 dager skal det ha kommet. Ah, gleder meg som en unge! Det var dagen yey, og så kommer vi til dagen ney...
Min kjære venn, Henrik, du har i dag knust planene mine. Jeg kan dessverre ikke ta sertifikatet her fordi jeg må ha hatt permiten i 6 mnd før oppkjøring. Da vil jeg ikke rekke å ha hatt lappen i 6 mnd før jeg reiser tilbake. Shit happens, mostly to me so don't worry. Men seriøst, takk for at du sa ifra, Henrik. Kunne ha kasta bort 2000 kr på det om jeg ikke var klar over det. Nå tenker jeg det er to stkker i Lia-gjengen som smiler fra øre til øre. I hvertfall nesten...

En jente i U.S history-klassen min spurte meg i dag om jeg ville være med henne å finne kjole til homecoming (til henne, altså). Da sa jeg ja, og så fikk jeg melding etter skolen i dag at mora hennes gleder seg til møte meg. Hvor koselig er ikke det? (Retorisk spørsmål! Ser dere, jeg har det ennå).
Men tilbake til sertifikat-tingen. På en måte letter det en bør fra skuldrene mine. Nå har jeg da mulighet til å delta i musikalen, HVIS jeg ikke driter meg loddrett ut. There's a lot depending on me now... Så der ser dere: hell i uhell, eller hva? (Retorisk igjen! Nei, vent nå litt. Det var faktisk et spørsmål...)
CBAen i dag gikk... vel, den gikk i hvertfall. Jeg gjetta på sånn ca. alle 15 spørsmålene, men heldigvis teller den ikke. USA's historie er vanskelig, folkens! Ikke døm...
Var ute og løp i gymmen. Det var veldig varmt! Dere aner ikke.

-Birgit

Mimring fra campen i NY. Herlige folk, herlig by!

Ingen kommentarer: