mandag 13. september 2010

Hjernetrim og... muskeltrim!

Kjemiprøven tror jeg gikk bra i dag også. Fikk 95 på forrige. Åh, blir helt dø inni meg av å tenke på at det bare er mandag. Heldigvis er denne dagen snart over, så nedtellingen til helg har begynt. Men på lørdag dere, da skal teatergruppa ha fundraiser hvor vi skal jobbe som servitører på en fastfood-restaurant som heter Sonic. Både inne og i drive in'. Det er faktisk et sånt kult sted hvor servitørene får ekstra betalt om de bruker rulleskøyter når de "går" fra bord til bord eller bil til bil. Vi får dessverre ikke lov til å bruke det da... MEN, du får jo ikke mer moro enn du lager selv! Har ikke smakt maten der ennå (bortsett fra isen - og den er god!).
Henta søknadspapirene til sertifikatet i dag. Må bare passe på at jeg får lappen minimum seks måneder før jeg reiser herifra, så er ennå litt usikker på det.

Ingen lekser i dag, hurra! Lenge siden det var tilfellet. Og vet dere hva jeg gjorde da jeg kom hjem fra skolen? (Antakeligvis ikke. Vel, nå avslørte jeg meg jo i overskrifta... Skitt au!) Det viser seg nemlig at nabolaget Lantana, hvor jeg bor, har et fitnessenter som vi kan bruke. Og nå klarer dere sikkert å gjette dere til hva jeg gjorde, så sprek som jeg er. Jeg GIKK til senteret (ca. 0,5 km unna) og trente. Sprang på tredemølla og løfta vekter. Veldig fint anlegg med utsikt over et vann med fontene. Plutselig satt det en gigantisk gresshoppe på vinduet! Fysj.
Fikk også henta CDen med Lés Miserables-musikk i dag. Kan ikke si at jeg helt hører hvor det er jeg skal synge, men det er vel ikke så nøye. Hovedsaken er jo at stemmen min lyder fint, ikke sant?

Ingen bilder i dag. Don't be a hater!

-Birgit

Ingen kommentarer: