torsdag 2. september 2010

I want to go to bed!

Åh, nå har jeg sittet med lekser i hele dag. Har visst prøve i U.S history i morgen, men heldigvis er det en forenklet utgave. Er sikkelig trøtt, så dette blir ikke noe langt innlegg.
Glemte å nevne at det regnet, tornda og lynte her i går. Skikkelig også!
Pumpa jern i gymmen i dag, og jeg kjenner det faktisk i bena. Helt gelé. Kjemilæreren sliter med at vi er så stille i klassen. Ingen prater, så her om dage hadde hun tatt med godterier til oss, i håp om at sukkeret skulle ha noen virkning. Vel, det funka dårlig. Vi tok godteriet og gikk.

Fant ut at vi skal ha tre turneer i teatergruppa i november, hvor vi reiser til forskjellige barneskoler i området og spiller en del av stykket vi setter opp. Det blir spennende!
Er ferdig med min tannblekingsbehandling (wow, langt ord). Vet ikke hvor mye det hjalp, jeg... Sikkert litt.
Heelt normal... Har dessverre ikke noe "før-bilde", men dette er altså etter.



Manikyren min har begynt å sprekke. Ser ut som neglelakk fra 1800-tallet. Har lyst til å støpe negler neste gang. Vi får se hva det blir.

Name tag. Brukte q-tips og jumbopensel. Synes det ble bra, alt tatt i betraktning.

Football game i morgen. Morsomt det også. Også er det forresten spirit day, og teamet er western. Skulle ønske jeg hadde boots, men har ikke fått skaffa meg det ennå. Må ty til rutete skjorte og jeans i morgen. Funker det også.

-Birgit

Ingen kommentarer: