tirsdag 21. september 2010

Blablabla

Tjohei. Der va nok en dag forsvunnet, og det lille som var igjen etter skolen gikk med til lekser. Har prøve i U.S history i morgen, så måtte derfor gjøre et review. Før hver prøve i alle fag får man et review (oppgavesett) man må gjøre før prøven. Det tok laaang tid. MEN, jeg rakk i det minste å se...


...Glee!


Intensiv jobbing - The American Way

Glemte så si til dere at jeg var ho helsesøtra på skolen i går. Det er sånn obligatorisk greie hvor man sjekker syn og hørsel. Alt var i tipp, topp stand. Så der SER du, mamma. Jeg HØRER godt
Har gjort ferdig prosjektet mitt i kjemi. Ble vel ikke så dumt.



Liten poet, jeg. Okei da... Stjal verset fra Wikianswers.com

I dag da jeg dro til skolen syntes jeg veska mi var så fryktelig tom. Kunne ikke skjønne hvorfor... helt til gymmen da jeg skulle spise snacken min (VI HAR LUNSJ HALV 2!!). Stupid. Ikke hadde jeg tatt med meg penger heller. Stupid. Heldigvis fikk jeg låne av Breanne, så da fikk jeg meg en god, gammeldags, amerikansk lunsj: Pizza fra Pizzahut! Crappy, men godt.

Og forresten dere, det gikk nesten én måned på skolen før jeg klarte å åpne låsen til skapet i gym-garderoben. ÉN MÅNED! Måtte få hjelp av folk i klassen. Helt utrolig hvor vanskelig det var. Men, nå åpner jeg den både tre og fire ganger - daglig!


-Birgit

Ingen kommentarer: