tirsdag 31. august 2010

There's a place downtown where the freaks all come around!

Nok en skoledag gjennomført. Snakka med rådgiveren i dag, og hun sa at perioden for å forandre på timeplanen er over. Det betyr at jeg er stuck med "gym" helt til jul (eller litt lengre?). Gymtimen i dag var for såvidt ikke så verst -hvis man ser bort fra å sitte å vente i over en halv time. Skjønner ikke poenget! Dere skjønner det at det er to klasser som har gym samtidig i samme gymsal. Derfor må vi dele oss opp. Mandag og onsdag har min klasse ulike former for sport inne, mens vi er ute og løper/treningsrom tirsdag og torsdag. Fikk brukt kroppen litt i dag, så da er jeg fornøyd. Men fortsatt ikke mye å skryte av. Fredag har vi game-day inne. Begge klassene samlet, og det er a lot of people! Spiller da ulike spill (?) hvis det var noen som ikke skjønte det. Har fått meg en "treningskamerat" fra 9. klasse. Veldig grei jente. Hun heter... nei, jeg kommer ikke på det.

____________________________________________________________

Her er navne"lappen" min for kostyme på teater. Har i lekse denne uken å dekorere den.


Sjekk denne som satt på utsiden av vinduet, vel og merke. Æ VIL SPY!! Det verste var at den hadde to ting som stakk ut i nedre enden, noe som gjorde at den ligna på en kalkun!
(Rart oppsett av rekkefølge her, men det er fordi blogspot.com ikke er særlig samarbeidsvillig.) Digger forresten sangen "Animal" med Ke$ha hvor overskriften er hentet fra.


U.S History er fortsatt vanskelig! Resten av klassen har prøve i morgen, men jeg slipper å ta den. Special tratment. Samme gjelder chemistry. Slipper prøven i morgen, men er nødt til å ta den i neste uke (eller egentlig når jeg føler meg klar).
Say hello to my little friend. Det er bare 1000 sider i den.






Vi skal nok bli gode venner.
Vertsforeldrene mine hang opp litt flere ting på veggene mine i dag. Et speil og noen ord av tre. Vanskelig å forklare noe nærmere.



Believe, Dream, Wish.



Også et morsomt fact til dere på en ellers trasig dag:


This is a wenis! Haha, huden på albuen kalles wenis. Helt seriøst.
-Birgit

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så flink til å skrive, Birgit! Du e jo morsom, kem hadde trudd det? :p

Miss you <3 Siri

Birgit sa...

Aww, tusen takk! :D
Miss you too <3