fredag 29. april 2011

Once Upon a Time...

Så ble de altså gift. Utrolig flott ektepar må jeg si. Må si jeg var veldig fan av kjolen til Kate. Hadda man bare vært like heldig selv. Nå føler man seg jo skikkelig teit når man skal svinge seg på prom i morgen, i bare "billigskit". Kom til å tenke på hvor trist historien til Prinsesse Diana og Prins Charles egentlig var. Har aldri visst helt hva det var som skjedde mellom dem, men, interessert som jeg ble, har jeg i kveld sett på ulike snutter om deres historie på YouTube. Får nesten litt vondt inni meg.
Når det gjelder dagens bryllup viste de ikke den norske kongefamilien i det hele tatt! Er så skuffet. Men de snakket om ulike kjoler, og da viste de Kronprinsesse Victorias brudekjole fra forrige sommer, også nevnte de Norge! Blir helt i hundre når jeg hører av mitt fedreland blir nevnt. Da er det deilig å være norsk i USA.

Jeg måtte dra litt tidligere enn nødvendig på skolen i dag fordi Kevin skulle være på jobb rundt 10:30, så da tok jeg meg en herlig frokost på Einstein Bagels Bros. Fullkorsbagel med kremost. DET er godt, det!

Etter gårdagens lille krumspring i hagen har jeg nå gått til innkjøp av aloe vera og sunblock - SPF 100!!!

-Birgit

Ingen kommentarer: