fredag 8. april 2011

Sløvt

Jeg våkna i morges og var sikker på at jeg hadde to prøver i dag: fysikk og matte. Dro på skolen (glad og fornøyd?), og etter å ha tatt fysikkprøven bar det rett til precaculus. Jeg ordna meg helt klar for prøve, stifta sammen leksa for uka sånn at jeg kunne levere arbeidet inn. Jeg merka fort at jeg var den eneste som liksom var het klar for å starte. Så begynner læreren å snakke, og da går det opp for meg at prøven ikke er før på tirsdag. Hvor i all verden har jeg fått det fra? Skjønner ingen ting. Jaja, man kan jo skylde på at jeg begynner å blir gammel. Det er nemlig "bare" 45 dager til jeg blir 18.
Har vært på en liten handelsrunde. Dere som kjenner meg vet at jeg handler mye på salg, og i dag fikk jeg meg et par kjempetilbud. Ikke noe spennende, altså. Bare et par identiske t-skjorter (ulik farge) og en shorts. Dro på asiatisk restaurant og spiste, og der tok jeg meg ei lykkekake. Har samla noen fortunes etter de gangene jeg har vært der, så her skal dere få se noen. Har hørt at man kan legge til "in bed" på slutten av alle lykker, og det skal visst funke hver gang. Dere kan jo bedømme selv. Synes det er litt artig.


Dagens var likevel et unntak, men den stemmer i det minste.


Her er shortsen jeg kjøpte meg i dag. Sånn "koseshorts" i bomull. Det lika vi.


Jeg og Sandi skulle egentlig dra og trene i kveld, men så ble vi tryglet om å bli hjemme og se på TV istedet. Da måtte vi jo bare avlyse den treninga. Skit au! Tok meg likegodt en cookie. Planen er at jeg skal stå opp i halv 10-tia i morgen, for så å ta meg en tur på treningssenteret.

-Birgit

Ingen kommentarer: