søndag 24. april 2011

Happy Easter!

Det var nemlig i dag, det. Påskeharen hadde til og med vært på besøk i natt, så da vi stod opp i morges fikk vi barna hver vår påskekurv med bl.a gode saker og gavekort til nailsalongen. Det skal bli deilig bruke en dag om ikke så alt for lenge. Siden Hannah og Chase er syk, måtte Sandi være igjen hjemme sammen med dem, så det endte opp med at bare jeg, Kavin, Kelsey og Ashlyn dro i kirka. Jeg hadde problemer med å finne antrekk. Det er liksom ikke mange church appropriate skjørt eller kjoler i mitt skap. Nå er det jo sånn at det ikke er så veldig nøye i den kirka vi går i, men tenkte det var greit med knelengde i det minste. Det ble med det safe skjørtet jeg alltid ender opp med når man skal på ulike formelle "aktiviteter", men jeg oppdaga fort på andre folk at jeg kunne ha brukt den kjolen jeg prøvde først. Oh well, følte meg veldig fjong, så da er jeg fornøyd. Strømmen i kirka hadde blitt borte i løpet av natten, så da holdt de gudstjenesten ute. Det var så flott. Temperaturen var midt i blinken (litt fuktig luft), og de gjorde en veldig bra jobb til å ha tatt noen hastevalg. Siden de vanligvis er veldig avhengig av teknologi kommer de til å ha påsketjenesten neste helg. Inne, selvfølgelig.



Etter kirka dro vi til lunsj. Spis-så-my-du-vil-buffet for $7 er ikke dårlig. Skikkelig hotellfrokost, og det er jo jeg veldig glad i. Jeg og Ashlyn har sett Charlie St. Cloud. Helt grei film. Min favorittscene var da Zac Efron tok av seg skjorta, no big deal.

Også har vi stripa håret mitt! Tenkte jeg skulle prøve å spare litt penger siden det går så mye til Prom, både denne og neste måned, så da valgte jeg å gjøre det hjemme. Fikk hjelp av Ashlyn på de plassene jeg ikke rakk til å ta ut hår, også stod hun for selve farginga. Resultatet ble ikke så verst. Det ser kanskje litt gult ut på bildet, men jeg tror ikke det er det i virkeligheten. Ikke så veldig, i hvertfall .


Namasté.


Cray-cray!

-Birgit

Ingen kommentarer: