fredag 15. april 2011

Du må vente til freddan'

Helg, takk Gud! Teater-promet er vel overstått. Hadde som alltids en stålende og morsom kveld. Det er aldri kjedelig sammen med den gjengen. Klarte å komme i den verste krisa man kan komme i når det er kalas, nemlig SAMME KJOLE SOM EN ANNEN. Neida, det gjorde ingen ting. Litt morsomt i grunn. Det var en profesjonell fotograf som hadde sagt seg villig til å ta bilder under partyet, så vi får se om de ble bra. I tillegg til det har jeg sett en naken gutt i dag. Det var nemlig noen som skulle tøffe seg og crashe selskapet, så han (ingen vet hvem det var) sprang opp til døra som sto åpen - uten klær - rista litt på utstyret, og så la han på sprang. Ja, det var ikke som fikk det med seg, men det gjorde i hvertfall jeg... Scarred for life! Haha.

Jeg tok den helt ut med punktvipper. Nesten så jeg ikke vil fjerne de!



I tillegg har jeg fått kjøpt prom-kjolen i dag! De hadde den heldigvis ennå i butikken, så nå henger den trygt i skapet og bare venter på å bli brukt. I morgen blir det å sove lenge, for det er det lenge siden jeg har gjort. Hva skulle man gjort uten helga?

Nå skal jeg være like kjip som de store bloggerne. Dette er alt dere får se kjolen min foreløpig!

Også fikk jeg forresten en hilsen av en jente fra Seattle som syntes bloggen min var kul. Gikk inn på hennes blogg, men der var jo alt på kinesisk eller japansk. Ikke vet jeg... Koselig var i hvertfall!


-Birgit

Ingen kommentarer: