onsdag 13. april 2011

Kveld i stua

Chase har gått og klaget på smerter i kneet en stund, så i dag tok Sandi han med til legen. Det viste seg at han har brukket kneskåla, og må dermed gå med en svær støttestrømpe i fire uker. Er det ikke det ene, så er det jaggu det andre!

Har vært og trent i dag, og på vei tilbake merka jeg at utetoalettet til meksikanerne som bygger hus i gata her har falt over ende under stormen vi hadde natt til mandag. Det luka skitt og lort! Skjønner ikke at de ikke gjør noe med det. Ser jo ikke noe lekkert ut med et toallett velta ved veien.
Nå har jeg akkurat sett på Castle sammen med Kelsey og Sandi, og jeg sovna av mot slutten! Klokka er bare ti, men jeg kjenner at det blir forholdsvis tidlig kveld i dag også. I morgen får jeg se om jeg klarer å jevne ut skillet på brystet til fredag. Da er det ko nemlig teater-prom, og jeg skal ha på meg stroppeløs kjole. Ikke veldig lekkert med "inngravert" singlet da, vet dere...

Dette var på lørdag, så det ser bedre ut nå. Dessverre ser det likevel ikke HELT bra ut.

Også må jeg bare fortelle én ting til. Vi skulle ha pizza til middag i dag. Sånn hvor du kjøper ferdige bunner, også legger du på ost og pepperoni. Hannah spurte om jeg hadde laget hjemmelaget pizza før. Nesten så jeg skreik inni meg et øyeblikk der! Hjemmelaga pizza, du liksom... De skulle bare visst.

-Birgit

Ingen kommentarer: