torsdag 21. april 2011

Mile Etter Mile

Det viser seg at Flower Mound High School har tatt på seg å undervise i språket "mandarin" neste år. De får ekstra penger for å si seg villig til å gjøre. Svarte, hvorfor kunne de ikke ha gjort det dette året? Hadde slått til med én gang.

Nå er det heldigvis langhelg for meg. Resten av familien må på skolen i morgen, men så er de ferdige én uke før meg også...
Har benyttet min leksefrie kveld til å catche up på noen TVserier, også har jeg vært og trent. 5,4 km (3,3 miles) tilbakela jeg på ellipsemaskinen i dag! Det har jeg ikke gjort før, så nå er jeg veldig stolt av meg selv. Dere skjønner, Idol var nemlig på TV (utstemmingen), så da hadde jeg ikke råd å forlate før det var ferdig. Greit når det er noe interessant å se på. Tida går liksom så mye fortere da.
I morgen blir det ryddings på rommet. Det trengs virkelig. God langfredag, folkens!

-Birgit

Ingen kommentarer: