søndag 3. april 2011

Hummer & Kanari

Okay, så lå jeg ute en liten stund og grilla meg i dag også. Har fått skikkelig skille på ryggen, dvs. rødt/hvitt. Vel, vel... Det er vel bedre enn dere der hjemme kan skryte av? Det blir nok snart brunt... får vi håpe.
Vi dro på kjoleshopping i dag, men kom dessverre ikke hjem med noen kjole til hovedpromet. Prøvde noen, men det var ingen jeg bare "måtte" ha. Får se neste helg kanskje. Nå blir det ikke mat før jeg har funnet riktig kjole. Neida. Eller, jeg skal i hvertfall prøve å ligge unna usunn mat (lettere sagt enn gjort). Det jeg derimot klarte å finne var antrekk til teaterprom. Der skal vi ha korte kjoler, så det var ikke så vrident å finne. Fant et kjempekupp! Da vi sa oss ferdige med prøving av kjoler dro vi til Ihop for å spise middag. Det ble chocholate chip pancakes (!) med sirup (!), eggerøre og bacon (!). Herlig.

Ehe, veldig heldig med det bildet.

Kjøpte salve ala tigerbalsam for å smøre på min vonde ankel.

Sommerkjole in my ♥

Søte solbriller, ikke sant?

Blondeshorts på salg.


Kjole og veske fra Forever 21 ($24 og $15) for teaterprom. Elsker den kjolen!

-Birgit

Ingen kommentarer: