søndag 17. april 2011

Bby Shwr

Så, baby shower? Ja, det var jo ganske så... awkward. Jeg og Sandi møtte opp, men vi så fort at det ikke var noe for oss. For det første var selveste hovedpersonen sein, og for det andre virka de som om alle de andre kjente hverandre. Vi ble bare stående i et lite hjørne for oss selv, spiste litt av maten deres og så la vi på sprang. Neida. Eller, vi tok av før det hadde gått en time. Men nå har jeg altså vært med på amerikansk baby shower! Holder en knapp på dåp, jeg da.

På vei hjem stoppa vi innom et av modellhjemmene her i Lantana. Det er et sted hvor man kan dra hvis det er noe man trenger fiksa, lurer på, eller hva annet det enn skulle være. Dere skjønner (jeg vet ikke om jeg har skrevet det tidligere), det ligger nemlig et toalett ved siden av veien, og det som en gang skulle være i en beholder under dette objektet, ligger nå utover gata. Ja, det er ikke veldig lekkert å se på, og siden det har ligget der i to uker uten at noen har gjort noe med det, tok Sandi saken i egne hender - så langt det lot seg gjøre.
Ellers har vi vært på golfklubben og spist middag. Kjørte i meg en svær hamburger, så nå er jeg så mett at jeg vil spy! At jeg aldri lærer...


"I put a bird on my head." "Is that what that was?" I thought it was feathers..." Kjenner dere igjen den eller?

-Birgit

Ingen kommentarer: