lørdag 2. april 2011

Rockin' the 80s

Så ble det forandringer i planene for dagen. Vi bestemte oss for å dra på kjoleshopping i morgen i stedet pga. av en av jentene som skulle være med måtte jobbe i dag. Da la jeg meg heller ut og solte meg litt, siden vi har 32 VARMEgrader. Det ble ikke lange tida, for litt senere dro jeg på besøk til Pinja og Susanne. Der så vi filmen The Switch, og den var helt grei. Søt film, og selvfølgelig visste vi hva som kom til å skje fra første stund. Etter det tok vi oss en tur til Tutti Frutti, som er et frozen yoghurt-sted. "Healthy, no carbs, no fat..." Det frister jo litt det. For de som ikke vet det: frozen yogurt er is. Da vi kom tilbake til huset hadde vertsforeldrene satt opp trampolina til lillebroren, så hopp og sprett, og tjo og hei, og så måtte jeg dra...
På vei hjem henta vi pizza som vi hadde bestilt til middag, men selvfølgelig klarte folkene å gjøre feil. Istedet for kylling og pasta (som var en del av bestillinga), hadde de hørt pizza med brokkoli. WHAT??? Ikke skjønner jeg hva de kan ha røkt da de satt på andre enden av telefonen. Men vi fikk gratis brus, så da var alt greit (nesten).
I kveld så vi How Do You Know, men der er jeg ikke veldig fornøyd. Den var ganske meningsløs, og så var det faktisk ganske dårlig skuespill, etter min mening.

Alt er stort i Texas.

Diet, folkens. Diet...

Nå krølla jeg nettopp håret, i håp om å våkne opp med noe som ser mer eller mindre naturlig ut.
Ønsk meg lykke til.

-Birgit

Ingen kommentarer: