mandag 25. april 2011

You are hereby invited

Denne uka er det TAKS-testing på skolen. Det vil si at alle som skal fortsette på high school til neste år (over hele Texas) er nødt til å ta ulike tester for å se om de er klar for å begynne på neste nivå. Heldig som jeg er, så trenger jeg ikke å ta noen av disse testene, og begynner dermed ikke før halv 12 resten av uka. Det er ganske herlig, det! Må likevel dra litt tidligere noen av dagene pga. at Sandi har jobb, men så lenge jeg slipper å møte på skolen klokka 8 er jeg fornøyd.
I dag har det vært tornadovarsel i området. Vi har ikke sett noe til de ennå, men flere av skolene i området var på lock-down. Det har vært ekstremt mye lyn, torden og regn dette året. Ifølge Sandi er det mer enn normalt. 2012, sier jeg bare. I går var det som om noen satt utenfor vinduet med strobe lights, men det synes jeg bare er kult.

Mattelæreren min sa i dag at en av elevene i en annen matematikklasse skal til London denne uka. Hun, eller han, har nemlig fått invitasjon til kronprinsbryllupet. Hvor nice er ikke det? Nå gjenstår det bare å finne ut hvem det er, så får man prøve å smiske litt. Det er jo vanlig å ha med seg date i bryllup, ikke sant?

-Birgit

Ingen kommentarer: