tirsdag 19. april 2011

It's never easy

33 grader, sier jeg bare. Også var det meldt tordenstorm i tillegg. Herlig temperatur ute når ikke sola er oppe og steker, og når vinden blåser i tillegg er det bare "bravissimo".
Fikk meg en tur på trening i dag, men glemte selvfølgelig å ta med vann. Da jeg kom hjem var det bare å skynde seg og hente en flaske, men som dere ser på bildet under hadde jeg et lite uhell. Klarte ikke å treffe munnen, så det endte med at jeg fikk en liten "kattvask" av skjorta. Sånn kan det altså gå...


Fail!

Glemte å fortelle dere at hun som satt diagonalt for jenta som kasta opp i klasserommet i går, fikk oppkast både i håret sitt og på ryggen. Ja, sånn kan det altså gå...

Og så må jeg bare benytte anledningen til å gratulere min kjære mamma og tante med dagen i dag, så HURRA! Glad i dere begge to.

-Birgit

Ingen kommentarer: