søndag 1. mai 2011

FMHS Prom '11

Regel #:
  1. Lang kjole er et herk å danse i. Tenk på det når du kjøpe kjole.
  2. Ikke kjøp kjole med mange lag. Hadde så mange deler å holde opp da vi svingte oss på dansegulvet.
  3. Ikke spray parfyme ETTER at du har tatt på deg kjolen.
  4. Ikke sol deg to dager før prom. I hvertfall bruk solkrem.
  5. Ta deg god tid når du gjør deg klar.

Vel hjemme fra prom, en stk. hel kjole fattigere, men en opplevelse rikere. Jeg dro over til Catarinas hus i elleve-tiden i går morges sånn at vi kunne ha god tid til å ordne oss. Vi tok mani/pedi, og da klokka var halv tre var vi ferdige med lunsj, så vi bestemte oss for å hvile øynene i en halv time. Tre kvarter senere våkna vi, og vi skjønte fort at tida gikk fortere enn vi hadde trodd. Dere kan tro vi var bra stressa den siste tida mens vi ordna oss, og varmt var det også. Vi klarte å bli ferdige til tidsfristen (takk Gud), men vi hadde ikke lang tid på oss før vi skulle være på restauranten.

Bia, Birgit, Will og Catarina.


Restauranten vi hadde reservasjoner hos er et såkalt "hibachi"-sted hvor de steker maten rett foran deg. Ganske kult konsept. Kokken var helt rå på sjonglering og or triksing, så dere kan tro han underholdt godt!




Mett og god dro vi til Hyatt Regency, hotellet hvor selve dansen var. Der var det mange fine folk å se. Noen investerer store formuer i denne kvelden, men "man passe sjøl". Det var pyntet med ballonger, osv, så egentlig var det ganske likt det man ser på film. Det var egentlig ganske god stemning! Folk dansa og laget ståhei hele kvelden. Jeg koste meg skikkelig! Prom Kingen og Queen'n var visst søsken, men jeg har aldri sett de på skolen før. Klokka 23:30 var det over, så da dro vi tilbake til Catarinas hus. Egentlig skulle vi på et lite pool party, men det ble det ikke noe av. Kanskje like greit. Vi sovna på sofaen alle sammen. Helt utslått etter kvelden.





Vi ser litt herja ut på disse bildene, men jeg kan trøste meg med at det er ETTER prom.
Vindkast! Ser ut som jeg har buskedress på, noe ala India.



Det var så sykt varmt på dansegulvet. Folk svetta som bare rakker'n, så nå skal kjolen sendes på renseri. Den skal jo brukes neste helg også. "Tenk grønt". Haha!

-Birgit

Ingen kommentarer: