torsdag 14. april 2011

Thunder & Lightening

Nå hører jeg at plasker ute. Tror nesten vi har fått regn i lufta!
Glemte å fortelle dere at vi i forrige uke hadde tornado-drill på skolen. What to in case of a tornado? Sette seg på gulvet inntil veggen - unna alt glass. Ja, det hjelper jo sikkert mye når man sitter under en hylle med en masse skarpe pokaler. La oss bare si: vi får ikke satse på noen tornado de siste månedene mens jeg er her.

Prøvde å jevne ut skillet mitt i dag, men det gikk heller dårlig. Akkurat i dag hadde værgudene bestemt seg for å sende litt skyer, skjønner dere. Ja ja, da får vi bare peise på med solpudder.

STEIKE! DER TORDNA DET JAMMEN TA!! Skikkelig rabalder ute nå. Og der kom pøsregnet. En av tegnene på at du bfinner deg i Texas er du kan skifte fra air condition til varme i løpet av samme dag. Texas er nemlig bipolar.

Men tilbake til tidligere i dag. Har fått utdelt research paper i engelsken som er due 10. mai. Jeg bestemte meg for det kontroversielle temaet "assisted suicide". Gleder meg ikke til å begynne med det...







I morgen venter teater-prom!

-Birgit

Ingen kommentarer: