lørdag 16. april 2011

Cry-baby

Jeg, Susanne og Pinja dro på kino for å se "Soul Surfer". Jeg husker vi leste en artikkel om Bethany Hamilton, som filmen handler om, til tentamen i 9. klasse. Det er nemlig en sann historie og en jente som ble spådd til å nå langt med sitt surfetalent, men så blir hun angrepet av en hai en dag og mister en arm. Synes det var en utrolig bra film. Satt selvfølgelig og hulka gjennom store deler, men tilsyvende og sist er det ikke en trist historie. Den viser deg liksom at du må finne en måte å leve videre på. Anbefaler den virkelig når den kommer på norske kinoer! Ah, er helt i Hawaii mode nå. Fikk så lyst til å dra til Hawaii og lære å surfe! Someday, Birgit. Someday...

Synes hun gjorde en veldig bra jobb med å spille Bethany. Vil se den igjen!

Susanne ble med oss i kirka for å få med seg den opplevelsen. Hennes vertsfamilie er nemlig ikke så religiøs, så da hadde hun lyst til å se hvordan det er her i USA. Nå i kveld har jeg og Sandi vært og trent. I morgen skal jeg på baby-shower til Sandis personlige trener. Eller, teknisk sett er det vel babyen hans, men dere skjønner hva jeg mener.

-Birgit

Ingen kommentarer: