mandag 18. april 2011

Å rope på elgen

Vi starta research-oppgaven i engelsk i dag, og det kan jeg bare si meg én gang, at det er helt pyton. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg stiller meg til aktiv dødshjelp engang! Åh, dette kommer til å bli en lang prossess... I fysikken var det en jente som plutselig kasta opp midt i timen. Huff, jeg syntes så synd på henne. Man kunne liksom høre folk hviske og tiske, og si "That's gross" eller "That's gonna make me throw up". Hun begynte å skrike, diskré, men likevel... Synes det er så dårlig gjort. Det kunne ha vært hvem som helst. Heldigvis hadde læreren medlidenhet, så hun tørka opp alt sammen sånn at jenta kunne gå til helsesøstra. Men én ting jeg ikke skjønner er hvorfor de har teppegulv over hele skolen? Det er jo helt idiotisk! Med så mange elever av ulike slag er det jo nærmest urenslig.

Dere der hjemme nyter vel påskeferien for øyeblikket? Vi har bare fri på fredag (takk Gud) pga. alle snødagene vi hadde i februar. Så er det vel én dag til, President's Day i Mai, om jeg ikke tar helt feil, før det er skoleslutt 9. juni. Det lakker og lir mot hjemreise. Tenk på det...

-Birgit

Ingen kommentarer: