fredag 1. april 2011

April Fools

Hahaha, APRILSNARR! Jeg strøyk ikke på engelsktentamen. Fikk faktisk 93 på den! Moro skal man altså ha det... Her får dere en liten oversikt over hvordan karakterene mine for første halvdel av siste semester ser ut.
Da har jeg ni uker på å prøve å forbedre i hvertfall fysikk og matte. Ganske deilig å kunne si "jeg har ni uker igjen med skole." Det kan nemlig ikke dere.

Siden vi hadde halv dag på skolen bestemte vi oss for å dra ut til lunsj. Dessverre måtte Catarinas bf fornye sertifikatet sitt, noe som betydde field trip til DPS, stedet hvor jeg helst bare vil sette meg ned og klore ut både øyner og ører. Det er helt utrolig hvor mye jeg hater å dra dit. Var jo der da jeg startet med kjøreundervisning, og da klarte de å ødelegge uka mi... I hvertfall, køa var så lang at vi ikke kom oss til lunsj før jeg måtte dra. Heldigvis kunne jeg og Catarina gå til Sonic og kjøpe noe frityrstekt ost og kylling. Skikkelig JA-mat, så da har man lov til å skylle ned med en cherry limeade.

I morgen står muligens prom-dress shopping på agendaen. Forhåpentligvis blir det noe av. Det begynner jo å nærme seg nå. Er allerede i april for svarte!
Så forresten gårdagens episode av Grey's Anatomy. HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM SKJER BØR DU IKKE LESE VIDERE.



Hahaha, det var nok en aprilsnarr. Her er det ennå 1. april, vet dere. Ville bare si at det var en sånn "musical event"-episode. Jeg fikk jo helt sjokk. Plutselig begynte de å hoppe og sprette rundt mens de sang. Det var som tatt rett ut av Glee, jo! Oh well, som sagt: man får ikke mer moro enn man lager selv.

Check it out! Har fått skille fra klokke etter å ha sittet ute i en times tid. Greatness.

-Birgit

Ingen kommentarer: