tirsdag 12. april 2011

Assembly Schedule

I dag hadde vi en spesiell timeplan på skolen fordi vi var på info-møte (?) om drugs. Det var ganske spesielt, da de hadde elever fra andre skoler som snakka om hvordan de hadde vært avhenging av drugs (kommer ikke på det norske ordet akkurat nå), og det var helt fra 12 år og opp til 16-17. Ganske sykt å tenke på.
Tok en hav matteprøve pga. kortere time, så siste halvdel kommer i morgen. Passer meg egentlig ganske bra siden det er noe jeg ikke er helt sikker på.

Fikk pakke i posten fra meg selv! Haha, hadde bestilt noe over nettet, og i dag kom den. Det er moro!

Idol White og øyenskygge-pallett.

Følte meg ikke noe bra i ettermiddag. Hadde vondt i hodet, og var skikkelig rar i hele kroppen. Heldigvis gikk det over da jeg tok en paracet, men det blir tidlig kveld i kveld.

-Birgit

Ingen kommentarer: