tirsdag 26. april 2011

Og med hodet under armen...

Det var helt himmelsk å kunne sove til klokka 1o i morges. Skoledagen gikk rimelig fort, i og med at vi så film i engelsken og gjorde oppgavehefte i tysk. Skulle ønske hver skoledag bare var to klasser. I morgen, derimot, må jeg stå opp rundt klokka 7 fordi Sandi skal jobbe, men hun skal slippe meg av hos Pinja og Susanne sånn at jeg slipper å sitte og vente på skolen i tre timer.

Var og trente i dag. Ellipsemaskinen har liksom blitt min nye venn. I for å skryte altså, men 5 km både i går og i dag, det er da ikke så verst til å være meg. Da jeg var ferdig skulle jeg tørke av apparatet med våtserviett (standard proseyre der borte), og så la jeg merke til at dama ved siden av stirra så veldig på displayet mitt. "Sweet," tenkte jeg. "Hun synes jeg er skikkelig sprek!". Plutselig oppdaga jeg at jeg desinfiserte feil maskin... Trenger jeg si mer?

My baby...

-Birgit

Ingen kommentarer: