onsdag 6. april 2011

Smarty Pants

Okei, så den testen vi måtte ta i engelsk... Her om dagen fikk vi utdelt brukernavn og passord, og da sa læreren "DO NOT LOSE THIS!". Jeg satte meg ned i dag, klar for prøve. Gjett hva jeg la igjen hjemme. Ja... Dere skjønner, jeg la lappen i engelskpermen min for å være smart. I morges skulle jeg være enda smartere og slippe å drasse på den. Vel, det var SKIKKELIG smart. Men det ordna seg heldigvis! Læreren kunne lete infoen opp på nettet, men jeg var den eneste som ikke hadde den med. Jaja, vi får skylde på at jeg er norsk. Det funker alltid.

Istedet for å jogge ute i ettermiddag, tok jeg meg en runde på ellipsemaskinen på fitnessenteret for å skåne ankelen min. Det funka fett! Hadde ikke vondt etterpå, så nå tror jeg at jeg skal satse på det fremover. I hvertfall til ankelen har fått hvilt seg litt. Da jeg kom hjem hadde Kelsey og Victoria laget brownies. Dere som kjenner meg vet at jeg ikke kan takke nei. GREAT.
Fikk 95 på en mattequiz vi tok i går. Hurra!

-Birgit

Ingen kommentarer: