tirsdag 5. april 2011

Street Kid




Dette var antrekket mitt i dag. Ser dere hvor dårlig stelt det er med meg? Jeg har ikke engang råd til hele klær... Neida, det er ikke SÅ ille. Dere skjønner, dette er favorittbuksa mi, og den skal brukes til det bare er en tråd igjen... eller i hvertfall til sømmen i baken revner. Noen som kjenner seg igjen? Jeg kjøpte den da vi var på klassetur i 10. og tok den med meg hit. Den har ligget på hylla siden november, men for et par uker siden tok jeg den ned for å prøve den, og da passa den som hånd i hanske igjen! Ble så glad. Det kan jo bare bety én ting.
Når det gjelder tanktoppen er det bare dårlig kvalitet. Tålte jo ikke at man dro den litt ned, men det stopper ikke meg. Blir kanskje nødt til å sette meg ned med symaskinen?
Nå har vi henta Victoria på flyplassen, spist på Chili's, også har jeg både gjort lekser og sett Paradise Hotel. Er jo rene effektiviteten selv.

I morgen er jeg, i tillegg til alle andre juniors, nødt til å ta en engelsk-test som egentlig skal avgjøre om du får gå videre til neste nivå (senior), men det spiller jo egentlig ingen rolle for meg uansett. Unødvenig, sier jeg bare.

-Birgit

Ingen kommentarer: