fredag 22. april 2011

Good Friday

Nå er det påske, dere! Jeg har nemlig klekket et påskeegg. Fikk jo tre forsyninger da Marte og Martine kom på besøk, og har spart én pakke til påska. Tror egentlig ikke det har smakt så godt som i dag noen gang. "Bare et egg," sa jeg til meg selv. Det klarte jeg å holde. Ble derimot skuffa over meg selv da jeg gikk og henta en sjokoladenisse fra jula og spiste den. Og så må vi ikke glemme skittelsen da... Nei huff, det var ikke akkurat den sunneste dagen i dag. Også jeg som var så flink å trene skikkelig i går! Men når det er sagt kan jeg fortelle dere at jeg har vært skikkelig flink dette året, med tanke på inntak av søtsaker. Jeg tror kanskje det faktum at jeg faktisk befinner meg i USA, fedmens hjemland, har holdt meg på rett kjøl. Og igjen: det er jo påske.

Come to mama!

Ingen karbohydrater, fett eller energi?? Da kan man ha god samvittighet likevel, da!

Sjekk den nye nedtelling-appen jeg har lagt til på bloggen. Den ligger på høyre side når du scroller litt ned.

-Birgit

Ingen kommentarer: