lørdag 9. april 2011

Lobster #2

Jeg klarte faktisk å stå opp halv 10 i morges, men droppa treninga til fordel for pannekaker med sirup. Hadde heller ikke tid, så da var det jo like greit. Hannah hadde fotballkamp i dag. De tapte, og jeg er en taper. Skjønner ikke at jeg aldri lærer... Tok på meg en singlett for å slippe å ha så stort skille. Smurte litt solkrem på bryster og toppen av skuldrene - SPF 15 som vi bruker i nord-Norge på sommeren. Dere kan jo selv se hvordan det gikk. Èn time i sola, og jeg ser sånn ut. Dette er bare én side også!

Jeg vet ikke hva som er verst, jeg... At jeg nå er så rød, eller at jeg var så hvit?

Etterpå dro jeg og Susanne på kjoleshopping. Fant endelig en kjole jeg likte kjempegodt! Dessverre kosta den over 1000 kr, og jeg hadde ikke tenkt til å bruke så mye på prom-kjolen, derfor var det ikke "balanse" på kortet. Ikke kunne de legge den av heller. Kryss fingrene for at jeg finner den igjen neste gang jeg drar! Kan si så mye som at den var grønn.

I morgen tidlig skal jeg se Chase konkurrere i turn. Det er hans siste konkurranse for sesongen, så da må jeg jo være der og støtte han. 8, sier jeg bare. Klokka på ringing 7... Gotta love Sundays.

-Birgit

Ingen kommentarer: